Zowel op sportief als op bestuursvlak gaat het goed.

De “51ste GP van Duffel” had grote namen aan de start. Mieke Geens won voor eigen volk de damescross. Eén van de absolute hoogtepunten was de deelname van het Duffels crossteam aan de EC in het Portugese Almeirim met een 7
de plaats als resultaat. De ploeg werd gekleed door onze nieuwe sponsor ‘Leen Bakker’.

Maar ook de 4 selecties voor het E.K. en de 7 atleten voor het W.K. cross is een unicum. In eigen land een W.K. mogen lopen is een belevenis van formaat. Ook zeker te vermelden is de Belgische titel van junior Mario Van Waeyenberge en van
Mieke Geens op de korte cross, alsook de algemene interclub bij de mannen.

Ook de tweede dag van het P.K. cross was een nooit geziene demonstratie van de Duffelse veldlopers. Bij de indoor behaalden Nathan Kahan en Bart Verschoren een Vlaamse titel.

Zomer hoogte- en minpunten.

De jaarlijkse Paasstage eindigt in mineur. Na 40 jaar verdwijnt de Paasstage. De Jan Borremansmeeting, gesponsord door de gemeente Duffel – trouwens één van onze hoofdsponsors – had niet de gewenste opkomst.

Met de inbreng van ‘Leen Bakker’ is ook onze internationale meeting op niveau kunnen blijven. Een sponsorovereenkomst met ‘Leen Bakker’ werd afgesloten voor een termijn van 3 jaar! Ook Asics blijft zijn steentje bijdragen. De jeugdmeeting telde meer dan 700 prestaties.

De Centea scholencross meer dan 500 aankomsten, het uur van Duffel meer dan 80 deelnemers en zijn traditionele discussies achteraf. Ook de prestaties mogen gezien worden.

De Belgische aflossingstitel 4 x 800m cadetten jongens werd behaald.

Twee Vlaamse titels werden behaald voor eigen volk met een schitterende inrichting waar Duffel AC nog maar eens bewees ook goed medewerkers te hebben. Geen individuele titels op het B.K. alle categ., wel 3 maal zilver en 1 maal brons. Vooral het afscheid van Nathan Kahan aan de topsport was er een met allure. Wel 2 titels bij de juniors en de beloften en dan nog wel op de 5000m.

Maar er was ook nog veel ander atletiekgebeuren. Een sessie ‘Start to run’ werd door onze vrijetijdscoördinator gegeven. Het clubfeestje met zijn huldigingen was weer een superavond en is eigenlijk een must voor al onze leden!

Drie gemeentelijke jogpaden – park en omgeving – werden uitgetekend en ingelopen door onze leden.

Onze sponsoringscommissie kon ‘Leen Bakker’ binnenhalen die, niet alleen zorgde voor onze internationale meeting, maar ook voor de kledij van onze medewerkers, officiëlen en trainers. Ook kregen wij inspraak bij de herinrichting van het sportcentrum, 1ste fase voorzien voor 2005.

Nieuwe statuten werden opgesteld (verplichte klus van de wetgever), alsook een nieuw huishoudelijk reglement.